Восток Маркетинг

Статьи

Академія Тринітаризму - Дискусії - Технології - Власов В Н - Топтання навколо генератора Серлі

Дискусії - Технології

Власов В.Н.

Топтання навколо генератора Серлі

Про генераторі (диску) Серлі в Рунеті ситуація залишається вже протягом багатьох років практично без змін. 10 назад був сплеск уваги до даного винаходу. Потім інтерес до генератора Серлі став спадати. Останнім часом в Інтернеті немає серйозних робіт, в яких давався б більш-менш науковий аналіз процесів, які призводять до саморозгону роликових магнітів, а також до виникнення так званої "антигравітації". Тому вирішив зробити спробу, спираючись на відомі кілька століть закони фізики, пояснити ці два цікаві факти.

Спочатку я зберу в статті більшу частину наявної в Рунеті інформації, щоб читач зміг зрозуміти суть загадок, пов'язаних з генератором (диском) Серлі. А потім до кінця статті зроблю спробу розгадати цю таємницю. І показати, що таємниці немає, а є реалізація законів Природи.

У 1946 році проф. Джон Серл, Великобританія, зробив фундаментальне відкриття в області природи магнетизму. Працюючи в Mortimer, Borkshire, він виявив, що при виготовленні постійних магнітів на основі феритів, додавання в намагнічує поле невеликої компоненти змінного струму, в межах 100мА, з частотою 10МГц, магніти набувають абсолютно нових властивостей (24). В експериментах Серлі було показано, що якщо магніти у вигляді роликів, виготовлені за новою технологією, розташувати навколо зовнішньої сторони кільцевого магніту, то при певній кількості роликів, вони приходять в самостійний рух навколо кільцевого магніту. Прийшовши в рух, ролики збільшують швидкість до настання динамічної рівноваги.

Також було виявлено, що при обертанні магнітних роликів пристрій створює електростатичну різницю потенціалів, вектор якої спрямований по радіусу від роликів до кільцевому магніту. При цьому нерухоме кільце заряджається позитивно, а ролики - негативно. Взаємодія відцентрової сили і магнітів створює постійний зазор між рухомими роликами і кільцем, в результаті чого відсутня механічний і гальванічний контакт між кільцем і роликами.

Доповнивши конструкцію нерухомим електромагнітом, Серл отримав генератор струму потужністю близько 500 ват. Зовнішній вигляд найбільш простий конструкції електричного генератора Серлі показаний на малюнку

Електричний генератор Серлі.

У 1952 році Серл виготовив пристрій з декількома концентрично розташованими кільцями, між якими розміщувалися ролики. Це пристрій діаметром в 1 м розвивало потенціал рівний 1,000,000 вольт, що супроводжувалося потріскуванням і запахом озону. Конструкція цього генератора наведена на малюнку

Генератор Серлі з трьома кільцями.

Навколо першого (малого) кільця встановлено 10 роликів, 25 у наступного кільця і ​​35 навколо зовнішнього кільця. На зовнішньому кільці над торцями роликів встановлені електромагнітні перетворювачі статичного потенціалу в напругу постійного струму. Такий генератор виробляє 15 кВт потужності при стійкій роботі. Дослідження ефекту Серлі показують, що коли магнітні ролики знаходяться поблизу магнітного кільця, резонансне стан магнітного поля відтягує електрони і іони і, прискорюючи їх в зазорі між роликами і кільцем, створює високу статичну електрику з різнойменними зарядами на нерухомому кільці і обертаються навколо нього роликах. Велику потужність на виході такого генератора отримують при легуванні магнітного матеріалу неодимом - рідкоземельних металом, який дає надлишкові електрони. У 1999 році компанія "SISRC Ltd", в яку входять дочірні фірми в Німеччині, Швеції, Австралії та Нової Зеландії повідомила про завершення великої програми з модернізації генератора Серлі, це дозволило спростити конструкцію.

Фахівцями компанії було відзначено, що ключову роль в ефекті отримання електричної енергії за допомогою Генератора Серлі грають відкриття в області перетворення енергії вакуумного стану.

Однак основне відкриття полягало в тому, що при досягненні зазначеної різниці потенціалів і максимальної швидкості роликів в режимі динамічної рівноваги, пристрій піднімається вгору. Аналіз електромагнітних явищ в пристрої Серлі показав, що взаємодія електричного поля великої напруги вектор якого, в окремому випадку, спрямований по радіусу до пульсуючому магнітному полю, створює власне гравітаційне поле компенсує вага самого пристрою. Крім цього, генератори Серлі можуть бути використані в якості джерел високої напруги в дисках Брауна.

C 1952 року Серл приступив до виготовлення пристроїв у вигляді дисків діаметром 10 м. У 50-х роках публікації щодо подальших робіт Серлі припинилися. Однак в 1970 році стала відома важлива особливість магнітів Серлі: характеристики магнітів можуть тимчасово змінитися при впливі на них зовнішнього постійного магнітного поля. При знятті зовнішнього поля характеристики магнітів відновлюються. Крім цього, стало відомо про проведення експериментів по заміні фериту на магнітну кераміку. Таким чином, на початку 70-х років в результаті численних експериментів і технічних модернізацій стало очевидним, що диски Серлі можуть використовуватися в якості джерела електричної енергії, центрального апарату гравітаційного двигуна для літальних апаратів або комбінації цих технічних напрямків.

Дослідження ефекту Серлі проведені в Росії В.Я.Косиевим показали:

• Механічна енергія обертових постійних магнітів перетворюється в електричну енергію відповідно до величини гравітаційного потенціалу, створеного усіма масами в локальному обсязі простору.
  • Переміщення магнітних роликів у власному електричному полі перетворювача призводить до утворення вторинного гравітаційного поля відповідно до величини електричного потенціалу.
  • Зі збільшенням швидкості обертання ротора (системи магнітних роликів) збільшується напруженість електричного поля і, як наслідок, збільшується вторинне гравітаційне поле, здатне зменшити або анулювати вагу конструкції.
  • Якщо енергія електричного поля не витрачає на електричні розряди або нагрів конструкції наведеними струмами, то значна частина механічної енергії проявляється у вигляді антигравітаційного ефекту.
  • Самовільний розгін магнітної системи пов'язаний з одночасною присутністю в локальній області простору електричного, магнітного та гравітаційного полів.
  • З боку магнітного поля діє сила Лоренца, як на рухомі електричні заряди, так і на гравітаційно заряджені тіла.
  • Так як сама конструкція електрично нейтральна, то сила Лоренца діє тільки на гравітаційно заряджені ролики. Напрямок сили Лоренца перпендикулярно напрямку магнітного поля і напрямку руху магнітних роликів. Якби циліндричні ролики оберталися на одному місці, то сила Лоренца була б спрямована до осі обертання, не повідомляла б їм додаткового прискорення.
  • Магнітні ролики роблять крім обертального ще й поступальний рух навколо магнітного кільця, так що кожна точка їх поверхні переміщається по циклоїді, тому сила Лоренца має дві складові: до центру циліндричного ролика і вздовж напрямку їх руху.
  • Величина сили Лоренца залежить від електричного потенціалу, напруженості магнітного поля, маси роликів і швидкості їх руху.
  • Електричний потенціал в свою чергу залежить від швидкості обертання системи роликів навколо нерухомого кільця. Таким чином, в результаті сила Лоренца залежить від швидкості за квадратичним законом.
  • Електрони, прискорювані тороідальним електричним полем великої напруженості, іонізують газ в навколишньому просторі, викликаючи його світіння.

В даний час ведуться роботи по використанню композитних матеріалів і багатошарових магнітних структур з метою значного збільшення вихідної потужності генераторів Серлі. Необхідно відзначити, що досягнутий рівень високої напруги, отриманий при використанні генератора Серлі, достатній для застосування його в якості джерела напруги в літаючих дисках Брауна.

Повний текст доступний у форматі PDF (1663Кб) Повний текст доступний у  форматі PDF (1663Кб)